Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw


Wszystkie sprawy w zakresie usług świadczonych przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Gostyniu Spółka z o.o. kompleksowo przyjmowane są w dni robocze w godzinach 7:00 - 15:00 przez Biuro Obsługi Klienta mieszczące się w siedzibie Spółki w Gostyniu ul. Nad Kanią 77.

Sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz poprzez e-BOK.

 

Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta: +48 65 572-94-44, +48 65 572-94-42

Sekretariat: +48 65 572-94-30

Zgłoszenie awarii: +48 65 572-94-37, 48 65 572-94-46

 

Kontakt drogą elektroniczną e-mail: sekretariat@zwikgost.pl, zwikgost@zwikgost.pl

 

Pogotowie wodno-kanalizacyjne – zgłoszenia przyjmowane są telefonicznie – tel. 994 czynne całą dobę.

ikona Metryczka

Odpowiedzialny za treść Dariusz Szymański - Prezes Zarządu
Data wytworzenia 2024-04-15
Opublikował w BIP
Data opublikowania 2024-04-15 12:02:16
Ostatnio zaktualizował Jolanta Janicka
Data ostatniej aktualizacji 2025-04-18 09:31:49
Liczba wyświetleń 189
Historia zmian ZOBACZ