Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Wszystkie sprawy w zakresie usług świadczonych przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Gostyniu Spółka z o.o. kompleksowo przyjmowane są w dni robocze w godzinach 7:00 - 15:00 przez Biuro Obsługi Klienta mieszczące się w siedzibie Spółki w Gostyniu ul. Nad Kanią 77.
Sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz poprzez e-BOK.
Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta: +48 65 572-94-44, +48 65 572-94-42
Sekretariat: +48 65 572-94-30
Zgłoszenie awarii: +48 65 572-94-37, 48 65 572-94-46
Kontakt drogą elektroniczną e-mail: sekretariat@zwikgost.pl, zwikgost@zwikgost.pl
Pogotowie wodno-kanalizacyjne – zgłoszenia przyjmowane są telefonicznie – tel. 994 czynne całą dobę.
|
||||||||||||||||
|